fredag 26 september 2008

Torsdag kväll...

Torsdag kväll.

Fick bli en myskväll för min del med film. Såg på "A cup of love" med Morgan Freeman. Nathalie tipsade mig om denna film och jag håller med den var riktigt bra. Mycket kärlek, passion, svek och tro.

Nu är det definitivt höst ute. Jag tycker om hösten. På hösten får man tillfälle att vara hemma och mysa eller bara att ta en paus. Inte alls lika hektiskt som sommaren.

Till helgen blir det fest kan jag lova. Håkan kommer och spelar på Mejeriet och som gammal Håkan älskare funderar jag skarpt på att besöka Mejeriet nu på lördag. Efter det blir detDiscobedience på Smålands. Har förköp och allt!! Kommer nog bli kul!

Till dess tänkte jag tipsa om den här vackra låten som passar perfekt nu under hösten.

http://www.youtube.com/watch?v=_7xDK8dzwYg





Goodbye lovers,
jona

Inga kommentarer: