söndag 21 september 2008

Lay all your love on me

Igår var iskallt (och ändå hade jag på mig favoritenkjolen) men önskade jag kunde gå runt klädd som dem på bilderna upptill! Lite för kallt. Vad hände med övergången från hyfsat varm sommar till mjuk start höst till kall vinter. Varför i all sin dar bestämde Moder Natur sig för att skippa hösten (trots bittert väder etc = bittert folk).

Sthlm Streetstyle
(Istället får man gå klädd såhär , med allra helst snygg fuskpäls för hur jefla schysst är det att bära på äkta djurpäls ändå. Think twice before you act please. )

Okej, detta är ju knappt okej. Det verkar som om jag har några framtidsplaner på att bli meterolog men kan försäkra er om att så är inte fallet.

Nu har jag sett Mamma Mia filmen! Såg den med M.T. Jag tyckte om den. Jag fick sådant ryck på att resa mitt i det hela. Det är ju så vackert. Och måste säga att både jag och M.T. rycktes med big time vid låtarna haha! Det finns ju alltid några man stör sig på på bio... det var nog vår rad som folk störde sig allra mest på. Inga hämningar här nej, vad det gäller sång och skratt. Och inte heller hade dem som satt bredvid oss det.

Tantsnygg på Phillip Lims aw/08. Jag hyser ngn sorts respekt för tanter, vilket skall få skildras in meine outfits.

Simpelt&Snyggt

Kärlek,
K

Inga kommentarer: