lördag 13 september 2008

Images de hier

Två stycken veckans bday-barn. Tror alla igår tog ngt så syndigt gott som varm choklad och myste innanför kylan utanför.
Det var verkligen förvånandsvärt kallt, sj blev man ju lurad av morgonsolen så jag gick ut i kjol. (Ursäkta den orättvisa bilden tjejer men så kan det gå när man är alldeles för upptagen av snack ist för att ta en massa bilder!)


Oh yes, ett VS-läppglans rikare! Mm, det är Candy glanset. Snyggt o gott!
Just nu har jag en thing för neoonrött nagellack! Det blir ett, förmodligen, tillfälligt avbrott från det mörkmörkt lila-färgade Nubar-lacket. Men kmr iaf i princip never sluta upp med mörka outfits. Förutom mina favoritklänningar är svarta el allmänt mörka outfits vara dem jag skulle kunna ha på mig whenever whereever (iaf nu under hösten, + ngt färgglatt ofc) och vara hur bekväm som helst!! Detta sagt eftersom jag lagt märke till att mina åtminstone fem senaste inköp varit svarta . . . Ja, får lägga ner det lite. När jag nu läser mina senaste meningar känns det som om jaginspireras av änkor. Men så är inte fallet kan jag uppriktigt säga!

Här kmr lite bilder från förra helgen också.


Brunch.

M.M (t.v.)

changing room á la mi habitación


Grill. (Nova på fredagen+Topshop= Peter Pan-liknande outfit jag körde på, baserat på just en grön som granens barrfärgad- tunika + Nubar-lacket på naglarna ofc. As I like it.)

Tjingelingan,
K

Inga kommentarer: