tisdag 16 september 2008

Röda läppar is the new black!

Bonjour,

Det var ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen. Nice att ha en syster som älskar att skriva och som kan "fill in for you". Det har väldigt mycket i skolan den senaste veckan med allt från PM skrivande, franska samt balen. Men det är kul!! Tyvärr hinner man kanske inte med allt som man önskar men det handlar ju om planering och prioritering som min kurssekreterare förklarade för mig när jag undrade om vi inte kunde byta tentadatumet som givetvis inträffar dagen efter balen. Well well...

Jag har iaf kommit in i riktig höststämning. Har plockat fram min nyinköpta ACNE jacka samt skinnhadskorna. Så om ni ser en brunett iklädd i svart springades på Stortorget så är det med störst sannolikhet att det är jag. Är nu på jakt efter de perfekta höstskorna. Vill helst ha ett par snygga stövletter som man kan ha till jeans samt klänningar. Men först och främst ska de kunna klara av Lunds kullerstensgator. Så om ni har några tips kommentera gärna!

Har kommit fram till att röda läppar är riktigt snyggt. Men inte desto lättare att "wear it off". Hittade några riktigt snygga bilder på hur man kan pull it off. Watch and learn!

Auf Wiedersehn
Jona



Inga kommentarer: