söndag 7 september 2008

Deyn doin' music?


Ja nu har det väl gått ett tag som modellen Agyness Deyn sjungit men det är inte förrän idag som jag hörde ngn av hennes låtar. Jag gillar det faktiskt. Ganska skön icke-belastad musik typ.

Helgen har varit fin med hyfsat fullspäckat schema. Fredagen dedikerades till filmkväll och Jude Law i princip! Haha, Closer såg jag med E iaf. Pure out tjejkväll och de blev det smått igår också när M kom över. We went Catwalk och det var nice! Sedan åt vi en rkt läcker brunch. Hoho, jag, M & E lyckades bra.

Efter lite bokstavligt språng hit och dit hamnade vi i Stp. Det blev middag á la E med en allra minst sagt salig blandning av middagsfolket. Trevligt!

I denna stund är jag enormt sugen på att göra en London trip. Pratade lite smått om detta med M igår som också var allmänt sugen på att bara resa ngnstans. Där väcktes mina GB tankar upp som mest tror jag. Mm.., när är det nu nästa lov är?


Tjingelingan,
K

Inga kommentarer: