fredag 26 september 2008

Hot hot hot

Okej, dessa skor är ju ändå ursnygga. Oh yes. Alla är också av märket Steve Madden, of course. Allra kring 100$-lappen.

Favoriten är första (samt tredje!) paret.


Det är i princip liknande jag vill ha till hösten, dock är ju denna klack extremt ovänlig Lunds kullerstensgator! Men ankelboots eller liknande skall få pryda mina fötter i kylan. De andra klackarna, bilden från Sthlm Streetstyle, är dock grymt(!) snygga. Från Zara, men jag har ännu inte haft vägarna förbi Malmö. Soon dock beger jag mig det. Allra helst för jag bara vill ha dem off my mind. Prova, se om dem är så bekväma och underbara som jag hoppas eller om det bara är en big jävla flopp. Som allra oftast ändå(möjligen kräsen, men tycker man har rätt till det).

Enjoy,
K

Inga kommentarer: