måndag 15 september 2008

Tänk om...


Ja, tänk om man kunde gå runt i en massa sköna sandaler, kjolar, somriga klänningar med bara ben och axlar. Ja, not so much numera. Hoppas alla gjorde det så pass mycket under sommaren att det känns någorlunda okej nu som man måste öppna garderobsdörren till det lite mörkare, ulligare, luddigare och helt enkelt varmare. Nu känner jag fakiskt helt ärligt lite smått fram emot det men vet att jag kommer längta tillbaka till Less Is More (utan att man förfryser!) när jag står där oktober månad med vantar, mössa och allt annat som vintern (okej, hösten men tyvärr så tror jag på tidig vinter) kräver.
Checkade på lite bilder och kom fram till ngt roligt. Jo, att jag typ älskar min Gina-kjol. Det är inte förrän nu på sistone som jag i princip märkt att den butiken existerar och jag är surprised (okej, detta är iofs kanske det enda jag har därifrån men still jag har ju använt den kanske lika mycket som min svarta bikini under sommaren, och det är inte lite!) och hyfsat imponerad. Btw, så ursäkta bilderna men mobilkameran min stackarn går i pension snart skulle jag tro.

Inga kommentarer: