fredag 31 oktober 2008

Thursday

Ohyes, dagen innan den 31:a.. Hoho.. Jag har faktiskt knappt kommit in i the halloween spirit alls. Men det finns väl där ngnstans. Verkar som om de flesta verkligen är pepp på det!

Igår träffade jag förresten M.T, rkt nice och catcha upp. Det sker ju lätt att man känner saknad av folk man i princip träffar var dag.

Tomorrow träffas vi alla chicas för lite Pearl Harbour. LOvely, med tanke på kärleken Josh Hartnett. Dessutom var det verkligen ett tag sedan jag såg filmen.

Idag blev det lite Malmö och sådant. Invigde min nya 2nd hand jacka. I like it. Ett impulsköp var det, men inget jag ångrar ofc. Det var ngt av de stuff som införskaffades in Union Jack.. Annars köptes zebrarandig kofta, svart transparent tunika, Marc J-örhängen, MK klocka, lite Primark kläder, nagellack och annat kul som ofc uppskattas. Alla har sin lilla thing. Just det, jag fann äntligen en klocka som jag klOckade, klickade, med. Thihi.. Men finally liksom.. Annars köpte jag förresten en skön, exklusiv, D&G bok vid Camden Town. Det är typ D&G:s alla djurmönstrade modeinslag.

E köpte en massa sköna Beatles stuff. Bl a en snygg Revolver tischa och sköna tavlor. Dessutom gillar jag skarpt faktistk Benefit sminket hon köpte. En liten notis dock på att kvinnan som hjälpte oss rekommenderade en produkt(liquid för både cheek and lips) som även hon använde, då hon sj inte såg helt jävla okej ut. No offence egentligen men vafan, nej tack...

Ja, till det jag egentligen ville komma till. Jag och E körde ju på Streetstyle. Vilket var så jvla kul. Skall droppa in lite bilder framöver.


1:a streetstyle bilden ! På väg mot bussen längs Primrose Hill. Woops, nejmen vilken fin kofta. . . Får man phooota. Sisi.. Detta är nog Sandro om man minns rätt. Den ende av alla streetstyle folket vi förresten tog namn på. Perfa till första streetstyle..

(Glömde publicera inlägget igår så det kmr nu ist!)

Dagens música

Love,
K

Inga kommentarer: