fredag 10 oktober 2008

5 dagar!

Hej,

Jag har alltså 5 dagar på mig att bestämma mig för vad jag vill göra här i livet!! 5 dagar!! Det är sjukt. Jag vet verkligen inte. Jag borde läsa finansiering, men samtidigt lutar det mer åt strategi och marknadsöföring. Det är mer min grej. Men som sagt jag kanske finansiering och blir en banknisse. Hmm... Aja, en sak vet jag säkert och det är att när jag blir klar ska jag flytta till en stad där det inte finns några f*rbannade kullerstenar. Jag kan inte ens börja räkna hur många gånger jag har fått mina skor förstörda pga de j*vla kullerstenarna. Hittade ett par riktigt snygga bruna stövletter på Håkanssons. Men innan jag skulle slå till bestämde jag mig för att fråga med butiksbiträdandet om skorna var användbara i Lund. Som svar får jag: "Ja, det beror på hur du går. Om du tänker på alla steg du tar då kan du nog köpa skorna." Hmm, med tanke på att jag alltid har bråttom överallt är inte de här skorna lämpliga för mig. Men snygga var dem. Och så fortsätter jakten på den perfekta höstskon...

Just ja, idag kom ekonomernas kårtidning Lundtan. Jag är med i den! Önskar jag kunde vara helnöjd med bilden på mig, men det är jag inte. Jag glänser gott folk, big time! Men å andra sidan när kommer man annars få tillfälle att vara med i en tidning som skickas till 5000 studenter. Yiha!

Kärlek,
Jona

Inga kommentarer: