måndag 13 oktober 2008

Söndag

The Sartorialist el en styck K som försöker göra ngt liknande

Jag har börjat tycka om söndagar. Till viss del. Iaf mer än vad jag gjorde innan. ,

Ja, tänkte bara säga det.


Annars så ser mina skolveckor alldeles förskräckligt fruktanshemska ut. Okej, detta ska ju inte vara en klagoblogg men skolan tar ju verkligen över ens liv. Ska det behöva va så. El ska det ens va så. Jo såklart tänker ni. Skolan hit o dit. Men asså. Som kär barndomskompis så ngn gång i fyran(?) - vi går i skolan cirka åtta timmar, och utöver det får vi sedan hemläxa. Alltså utöver dem fem skoldagar X åtta timmar - 40 timmar i veckan som ens hjärna stimuleras är det till och med mer!?! Alltså geez. Nånå.. Mitt i allt detta finner jag iaf inspiration som gör att det är helt okej det där men en massa skola. You know, folk som är fabulous, suggestiva pics och ofc fación.

Ojsch, med min svengelska (o lite annat) märker jag knappt skillnad mellan mitt bloggande och en utbytesstudent utbytesårsbloggande (okej, fick inte till den meningen så bra men tror nog man uppfattar vad jag menar).
Love,
K

Inga kommentarer: