söndag 26 oktober 2008

Saturday night fever

Hej kära vänner,

Vilken underbar lördg jag ahft idag. En riktig skön, lugn, höstmysig lördag. Sov bort typ halva dagen, vilket var riktigt härligt och välförtjänt efter fredagens partaj. T-bar var kul! Men det var typ halvtomt. Väldigt märkligt men jag antar a) tentaperiod b) folk är kanske trötta på att festa och mer i "mys-stannainnekollapåfilm" humör. Jag vet att jag är det.

Annars har jag hunnit med en tur till nova idag. Var på jakt efter skor, men givetvis det enda par jag ville ha var slut i min storlek. Supertråkigt. Närmsta stad? Kristianstad. Hmm, okej. Så jag delar smak med resten av skåne. En i mängden? Javisst!
Men det blev en sväng förbi topshop också. Hittade massa fint. På bilderna kommer ni bland annat få se en underbar cerise klänning(bilden gör inte färgen rättvisa), en katemoss klänning som var ganska somrig, ett par jeans som var en aningen för korta och därav fick det bli ett nej till dem. Till slut fick det bli ett olivgrönt "gubblinne" kt-fortopshop. Jätteskön och snygg till skinnjacka!

Okej, nu blir det läggdags efter en riktigt bra rulle. Collateral med Tom Cruise. He still got it. "Scientolog" eller inte, jag gillar Tom.

Just ja, syrran fick tydligen träffa ingen mindre än Josh Hartnett idag! Well, vissa har det bra!


GoodBye Farwell...
Jona


Inga kommentarer: