tisdag 19 augusti 2008

Well hello you

Igår övningskörde jag för första gången i mitt liv. Woho, helt galet. Ja det var faktiskt en grym känsla att med sina armar och ben kunna styra en enrom maskin med folk i den. Pappa och J som satt i bilen när jag körde har all min respekt.



Vilket fall som helst så var jag på Malmöfestivalen bl a i lördags med kära vänner, dansade och hängde på Looptroop Rockers och Lazees spelningar. Bägge artister mycket sköna.

Idag har jag missat en massa artister som spelat i Malmö idag men har i ärlighetens namn inte riktigt orkat pallra mig dit. Tänkte gå på Svenska Akademins spelning 21.30 men jag kan faktiskt inte ta mig hem sedan så bestämmer mig för att stanna hemma, dricka te och kolla på någon bra film med bra budskap. Lite allmänbildning i roligt är ju ändå det bästa.

Love,
K

Inga kommentarer: