tisdag 19 augusti 2008

Jag vet vad jag vill ha.

Hej! Så idag har jag och Nicolai sprungit runt på stan och letat reda på sponsorer till balen. Det gick väl ok. Vi har i princip 2 klara så det återstår en del... Men jag är positiv. Kändes konstigt att vara i Lund idag. Det är typ halvtomt men folket börjar komma ner så nu börjar "hej hej" överallt man än går. Inget emot det dock.

Är lite avis på de som är på "yacht week" i kroatien. Verkar så himla underbart. Well, kaske next year?

Under sommaren har jag iaf kommit fram till vissa saker Bland annat vad jag vill här i livet. Känns skönt, det är så lätt att tappa fästet under terminen!

Just ja, nya the hills börjar idag! Weee! Och tingsek spelar ikväll på Malmöfestivalen. Hade varit kul att se but next time!

Make love not war
/J.


Inga kommentarer: