torsdag 21 augusti 2008

Bättre sent än aldrig




Ja, nu har jag äntligen fått min usb-sladd som kopplar mobilen till datorn. Nu kan jag go crazy med att ta bilder igen och veta att jag när som helst kan lägga upp dem!

Som tidigare sagt var jag i Sthlm förra veckan och hälsade på H, samt att hon sedan hängde med ner. Tänkte lägga in lite bilder från den resan.

Sthlm baby, plays with your mind and heart

Mina viktigaste införskaffningsmoment var en svartvit klänning från H&M samt höga sandaler från Urban Outfitters. Sandalerna var ett riktigt fynd då de tidigare hade kostat 995 kr men 300 kr på rea, dvs så som jag hittade dem. De var inknuffade bland smycken och underkläder på övervåningen. Ja, ibland (sällan), har jag faktiskt tur... Förresten är dem lite stora också men inget farligt ofc.

Jag köpte dem till vänster från UO men det var riktigt nära att jag köpte denna andra version från Topshop.


Väl nere i skåneland tog jag med Hanna in till Lund och Malmö (heldag!). Vi var båda helt utmattade efter "allt resande". Men jag hade saknat hemma & Malmö med sin västra hamn sitter aldrig fel.

Storgatan Västra Hamnen


Ciao,
K

Inga kommentarer: