måndag 25 augusti 2008

Söndag


Oh boy som jag har fixat i mitt rum! Det ser mkt annorlunda ut numera jämfört med innan. Absolut till det bättre. Tycker jag ju nu men inte när jag först skapade mitt Hawaii-tema rum för två år sedan. Numera är det enkelt färgerna svart, vitt och rött som domineerar. Det gillar jag. Dessutom har Frankrike varit en inspirationskälla mitt i allt. I love the spirit of Fraaaance.

P: Say after me. Je m'appelle Claude.
J: Je te fluuuue bleu.

Haha, varje gång alltså. Vänner never goes out of style (menar sjklart både serien och vänner irl!).
Jag smått panikar över att jag inte kan franska. Jag måste helt enkelt dejta en fransman. It's meant to be, really!
Men plus på att en tjej från Canada som förmodligen kommer från ngt fransk område i landet C talar flytande franska så jag kanske lär mig något! Hoppas det.

Inga kommentarer: