fredag 22 augusti 2008

Malmö stad -shoppingstad?

Idag var jag i Malmö pga jag skulle lämna in en kursbok jag fått låna av en polare som jobbar på Weekday. Eller snarare jobbade då han åkte till Milano för ca 1 vecka sen. Givetvis innebar det en shoppingrunda, om inte annat lite windowshopping blev det allt. Har hittat några höstfavoriter men även några sommarplagg som jag tror kommer hålla även nästa sommar. So enjoy, darlings!


Denna kommer H&M. Tycker den är väldigt snygg. Lägg märke till guldknapparna längst upp vid axeln.



Den här fuskpälsen kommer från Zara. En klar höstfavorit. Väldigt mycket Kate Moss. We like.



Observera mönstret på kjolen. Ursnygg. Passar bra till vardags & fest. 400:- Också från MTWTFSS.



Den här tunikan/skjortan var definitivt min favorit från MTWTFSS, Weekdays egna märke. Jag var aldrig en av de som köpte sig ett par röda jeans. Kanske borde man slå till nu när de är på rea. Å andra sidan tycker jag de passar till våren/sommaren so we`ll see.



Spets, spets, spets. Alla modehus visar spets i alla sina former. På H&M hittade jag denna ljusa favorit som blir din för 349:-

Inga kommentarer: