onsdag 7 januari 2009

tönt

http://www.vanityfair.com/culture/features/video/2008/twilight_video200812

tönt -precis vad jag är! mina celebrity crushes kmr aldrig ta slut. men ändå, kolla in pattinson på denna bilden. höh. förresten läser jag om jag kunde drömma just nu så det är klart att i tankarna mina så finns han, el snarare edward cullen kanske...

känner mig förresten rkt duktig som läser en bok. var ju ett bra tag sedan jag läste ut ngn (doris lessing får vänta). det var typ vid gg-serien haha. bra jobbat!

å ena sidan är det lite skönt med skolasom börjar imogon men med tanken att jag inte pluggat ett piss under lovet och jag har fler läxor o prov än vad jag psykiskt kmr klara av leder det till en sjuk ångest som känns everywhere..
Jag håller med M, vafan är grejen med att skolan inte ens börjat och paniken redan satt sig?

Slutet av april, maj o 12 juni... Kan inte ni vara snart! (syftar främst på den perioden pga skola. annars så finns sjfallet otaligt mkt skoj som händer o skall göras innan dess!)


be cool, stay in schooL!

, k

Inga kommentarer: