lördag 31 januari 2009


Ciao.

Skola idag. Försov mig. Ganska big. Missade fysiken. Träffar dock på min fy lärare senare. Bra jobbat på mig sj. Jag lyckas alltid på att vara smidig. Jag o E totally klickade med Batman idag. Internt blev det nu. Men ack så härligt internt. Jag råkar nämligen inte vara en big time höjdare på kemi.. Nånå.

Idag hade jag på mig obama t-shirten bästa J köpte till mig. jag insåg idag att det finns en massa stuff som väntar på att jag ska använda dem. Lite sånt jag fick i julklapp och annat som hänger o dinglar, neje woops menar hänger och väntar for me ofc!

Eftersom datorn ska fixas pga lite virus och sådant har jag tagit bort alla mina bokmärken och favoritsidor. Jag kmr inte ens ihåg vilka länkar som fanns där.. Dock så var dem åtskilliga. Nu förstår jag vilka som är viktigast-dem jag kmr ihåg (homies bloggsidor hänger sjklart med!)



Idag var det också super bowl lund. Rugby mellan spyken&katte=spyka och polhem. okej, polhem köttade oss. ganska hårt. men spyka var fanemig rkt grymma dem med! skyller förlusten på att polhem är sveriges största idrottsgymnasium om jag inte misstagit mig där.

nu ska jag baka scones och faktiskt bara chilla sista tiden som sjukling. (sitter inne med fjärde twilight boken också! hahah! wooho. tack L!

idag blev det ingen pic för datorn krånglar. typiskt!

tjingeling

Inga kommentarer: