måndag 26 januari 2009

back?





tjo!
jag mår inte rkt så mkt bättre men febern sitter inte i lika mkt som innan! woooho. är dock seg som en sate. i know-palla.


iaf så kom syrran hem från staterna idag! lovely. hon hade med sig en massa godbitar och förvånadsvärt mkt var till mig! har man en sällsynt fabulous syster så har man väl..
fick iaf lite sådant som nog lär fara upp här ngn gång, soon förhoppningsvis. bl a fick jag min obama t-shirt!

helgen har annars inte rkt varit ngn höjdare-pallar inte vara ironisk just nu...- men nästan lite mysig iaf.
farsan kom ju från dolce italia igår.., bärandes chanel (parfym) och tryffel. underbart.
och på fredagen överraskade mor med sushi och b&j glass.

vem visste influensa kunde bidra till detta. haha!! nja. så kanske det itne rkt står till men de klickade perfa till min sjuka helg. (har inte rkt kunnat uppskatta ngt än dock)


äschäsch på det och checka detta tills vidare! jag skrattade så mkt när jag såg det på fredagen.
varsågoda - min humor i ett nötskal!

mvh
K

2 kommentarer:

Anonym sa...

naaw klevi krya på dig !! videon va hillerius (<-- tänk matilda =P) dock kan ja inte sluta tänka på hur du lyckas med det.. hehe PUSS

Anonym sa...

*de mena ja =P