torsdag 22 januari 2009

Shopaholic


Hej,

Tänkte köra en liten shout out från USA. Börjar få lite ångest nu med take hur mycket jag shoppat! Typ TVÅ csn. Inte helt okej, men åååh så kul!

Idag blev det ett litet stopp förbi AA. Fick bli 2 t-shirts. En favorit i repris, ni vet min gråa som jag typ älskar och en annan grå men lite mer åt sweatshirt hållet. Jättesnyggt till jeans och klackar.
På tal om klackar, min shoemania har dykt upp ett flertal gånger. Nu har jag fyra par nya skor. Alla med klackar såklart. Två av dem kan jag nog inte ens gå i. Men så snygga! (En av dem är till dig Klev!)

Sen har det blivit några besök på Victorias Secret. Min underklädesgarderob har fått tillskott kan jag lova. Och sen har det införskaffats lite vårkläder, tunikor, klänningar från XXI. Inte okej att allt är så billigt där!

P.S Blev uppraggad idag av afrokillen på AA: Oh, from Sweden? Do all the Swedes look as pretty as you do? D.S.

1 kommentar:

Anonym sa...

underbart baby underbart!