fredag 7 november 2008

Yes we can!























Hey there!

Sitter här framför teven och kollar på EMA!! Åh vad jag älskar EMA, åh vad jag älskar MTV, åh vad jag älskar Kanye West. Just nu står han och upptäder med love lockdown. Han iklädd i vit smoking, med blå fluga. 'Nu kommer Estelle American boy in, iklädd blå asymmetrisk klänning. lite för mkt glitter för min smak, men jag gillar formen på klänningen.

Har varit och gymmat. Känner mig någorlunda duktig! My roomies är ute och slirar ikväll. Själv hoppade jag över ikväll. Sparar mig till lördag. He he ..tralala, you`ll be my american boy och så dyker det upp en bild på Obama. Nice tänkt där Kanye!!

Den här Grace Jones är inte riktogt min typ. Lite creepy. Är det hon som var med i Bond filmerna?

Blev lite shopping idag. Blev en ljusblå och vit tunika från hennes&mauritz. Vem är miley cuirez? Jonas brothers däremot förstår jag.

Puss y'all

Inga kommentarer: