tisdag 18 november 2008

Måndagsbarn

Faktiskt en bra måndag. Inte alltför påfrestande dag liksom. Dock så kände jag mig så pass oinspirerad allmänt att jag kollade igenom lite mappar och old pics. Bland grymma bilder fann jag denna. Det är från när jag följde Igor + André bloggen. Ett kort tag vaarde det men grymma bilder illustrerades av blogginnehavarna.
Imorgon är jag iaf ledig, härligt värre. Dock råkar jag ha förkunskap om att jag lär panika pga plugget och försöka plugget, rkt innerligt, men ändå finna annat som distraherar och totallyckas haffa min fokus. Same good old story vill säga. Men samtidigt är det ju faktiskt Lunds univ-tour bland alla programmen för just oss som närmar oss slutet av gymnasietiden (iaf på ngn väg dit). Där kmr finnas info om allt från medicin till industriell teknik till ekonomi. Kanske, mkt troligt, värt ett besök men i mitt hektiska studieliv vet jag inte rkt om det prioriteras. Mkt roligare att köra på manana manana, och ta framtiden som den kmr liksom. Vill helt enkelt inte grubbla alltför mkt om det där just nu.


Vad är åsikten kring dessa jeans? Dem var så pass sköna att jag inte rkt kunde bedömma om de var snygga el inte! All Topshop

Det ska vara en mässa om just det i Malmö nästa vecka. Verkar egentligen bra det där, efter att ha kollat på dagens schemat syv kommit med. Men där ska också en professor finnas som ska kunna förutspå ens framtid. Står där, Varning; kom inte hit om du inte vill ha reda på din framtid. Jikes, liksom vad nu detta. Men måste få säga att jag känner mig lite frestad till o sticka dit. Till just honom. Bara för skoj. Det lär ju, kanske, inte stämma ändå. El iaf inte ska det påverka mig.

Okej, bara lite sådant som farit runt i mitt huvud.


Just det, how to forget! Jonis banoonis lyckades (enligt mig som aldrig tidigare varit på bal?!, men verkar ha uppskattats av andra också) i lördags då det var merveilleux (francais; mkt bra)! Hard work pays off.

Ja, du kunde.

Ja, vi kan.

Stay sweet,
K

Inga kommentarer: