tisdag 18 november 2008

Jag kom, jag "balade", jag segrade!


Ja, jag lyckades!! :)

Är riktigt nöjd med balen! Riktigt nöjd. Sitter här och småler för mig själv. Det är tisdag, dvs det har gått 2 hela dagar men jag svävar fortfarande på moln. Är det så här det känns när man bli kär?

Jag är så glad att världens bästa människor kunde komma på balen. Jag är så glad att vi kunde dela på glädjen och jag kan ärligt talat säga att kvällen blev 100 ggr bättre tack vare er!

Jag har så många jag vill tacka. Jag vill tacka mamma och pappa. Att ni kunde komma värmde mitt hjärta. Min syster Klevia, jag är så stolt över dig, och att du inte upplevde din första fylla på min bal. Tack. Anna & Karin, vad vore jag utan er? Vad vore Julia, utan sin Romeo(ni är min Romeo alltså), vad vore Snövit utan sin prins, ja ni förstår nog vad jag menar med alla Disney liknelserna.

Jag vill även tacka min balkommitté! Ni är så bra pch duktiga att det gör ont. Utan er hade det aldrig varit möjligt! TACK, ni är underbara. Kommer alltid minnas våra sena kvällar på skånis. Vi gjorde allt: Vi skrev på 5000 anmodan, vi åkte till eslöv, vi träffade Bag in box Ville, vi sprejade löv, vi festade på lunds, vi sorterade kuvert efter bokstav, vi gjorde ALLT!

Marskalkerna får jag inte heller glömma. Tack!
Vi kom, vi dukade, vi segrade!

Ett särskild tack till Sylle, du skötte dig exemplariskt från morgon till kväll!

Har tyvärr inga bilder från kvällen. Jag hade helt enkelt inte tid till att fota. Och dem få som jag tog är inget att ha, eller det syns inget.
Ni får en bild på mig under dagen, när vi smyckade Af-borgen!

Stor puss till er alla från övermarskalken Jona Kumbaro!

Inga kommentarer: