söndag 22 mars 2009

Tors-Lör - party like a rockstar!


Hej,

Det har varit en hård tvådagars. Först började torsdagen med en sittning på kålles. Temat var barnkalas. Jag gick som Madicken dvs somrig klänning och hårband i håret + ballonger i handen. Tyvärr har jag inga bilder från kvällen. Men kul var det! Och igår blev det hejdåfest hos Karin. Först var vi hos Anna på middag. Hennes kille hade lagat en riktigt god middag. Efter det gick vi till Karin. Hon var så sööt. Det var mycket folk och ja, vad ska man säga mer än att när brunetterna samlas går det vilt till. Punkt slut. Ha ha! Efter det blev till t-bar. Det var inte så mycket folk men det var fett ändå. Efter det blev det efterfest hos fröken K. Så idag har jag mest försökt återhämta mig. Dagen började med en "brunch" på viggos. Jag, K, Anna och Ellie köpte med oss mat och softade framför RunDMC`s mtvserie.

Den här veckan blir dock tentaplugg så no more party like a rockstar. Ja, dvs tills fram tills tentan är över.

Over `n `out
J-to-the-A

Inga kommentarer: