fredag 20 mars 2009

M.D.



Jag läser ju numera Q&A som Slumdog Millionaire filmen är baserad på. Den är cool och grym, dessvärre har jag ändå trubbel med den och tar lång tid! Detta har gjort att jag inte kunnat ta min sköna torsdagsrunda runt trakten. Bajs på det. Nåväl! Hoppas folk hunnit checka the city iaf. Och grey's. Yepp, mina två must-see on screen just nu..

Underbart väder har inneburit sköna dagar. Ska bli lite värre om några dagar men till dess! ENjoy..
Iaf, diskuterade lite idag och jag kanske sticker till Mando nu i april. Gah, det hade ju ändå varit nice. Vet inte i hur många år mina öron fått ta emot deras sköna tunes och ändå har jag aldrig sett dem live. Jag skäms. Missade ju Maggio också, så may that it be it.

Stay sweet!

2 kommentarer:

Linda sa...

mandosarna tycker jag allt det ska bli!!

Goldentouch sa...

:D tycker jag med! lite äckligt med fysikprov dagen därpå bara..