tisdag 18 november 2008

Tisdag

Okej, nu var det ett tag sedan jag cyklade. Har för den delen tappat bort mina cykelnycklar. Men det är ju bara ett tecken på att jag hade dött annars. Jag ser det som så iaf. För hade jag cyklat hade det liksom iaf alltid varit vid Grand Hotel och där är ju världens sjudundrande trafik. Inte helt jävla okej ju. Vanligaste krockmänniskorna; sura medelålderskvinnor som skvätter kaffe över hela stället (skyll er själva, planera bättre så kanske du hinner dricka kaffet på non cyklande fot) och killar från Polhem som det första de gör är fixar frillan efter (chill såklart men det är ju inte rkt så att den förändrade utseende sedan innan) .

I vilket fall som helst, du som sett mina två exakt likadana nycklar i en o samma nyckelknippa (trodde verkligen inte jag skulle tappa dem ju) , säg gärna till. De ser vanliga ut (svart plast på övre delen!) men liksom så länge dem inte är till just din cykel kanske de är till min. You never know.

-

Tar en paus från pluggandet nu. Tufft, och masklaboration är inte det mest intressanta som drabbat mig på NV-linjen direkt.. Men rapporten är där iaf.

Jag har en mapp som heter Lite sådana favoriter' (inte så kreativt men passar bilderna bra!). Denna bilden har så skön feeling över sig. Det är så mkt fin sommar o fin Sofiero över den!



Love,
K

Inga kommentarer: