tisdag 28 april 2009

Tennis



Kära läsare,

Det verkar som det uppstått lite förvirring bland vissa av er.
Det som bör sägas är att jag, 22 år och min lilla syster,18 år har denna blogg gemensamt. Varför undrar man? Jag vet inte. Mest för att mitt liv inte är så händelserik alltid, men klevias däremot ... He he! Och för att båda är intresserade av samma saker här i livet, vill jag som stora syster tro i alla fall. Vi skriver väl mest om what`s new in the fashion world, men även om det vardagliga livet.

Som idag, jag var och spelade tennis med fab 4 gänget. Gerda rocks, we rock, dubbeltennis rocks.

Så nu blir det lite Diana läsning. Anna kom igen, books&boobs närmar sig... Jag är på s. 90. ha ha!

Och snart mina vänner är det valborg. För er som har precis fyllt 18 el. ska fylla så kan vi som är lite äldre säga att valborg är typ en högtid för oss studenter. PÅ riktigt, typ minst lika viktigt/heligt som jul, midsommar, påsk... Jag vet att ni firar det redan nu men jag säger bara, vänta bara tills ni blir studenter då kommer ni uppleva den äkta valborgen!!
Keep it real
J-to-the-A

Inga kommentarer: