måndag 9 februari 2009

Everyone wants to be found.


Ibland känner man sig lost som i Sofias Coppola "Lost in translation". Älskar filmen. Älskar Scarlett. Älskar Bill Murray men jag lyckas alltid somna till filmen. Ha! Sist var det när jag och Jan hyrde den. Han somnade först måste jag få tillägga.

För övrigt så väntar jag med spänning på svar från instituionen angående utbytestermin. Det blir i såna fall till hösten. Jag har sökt på en massa olika ställen. Helst skulle jag vilja åka till japan, eller kina. Blir det inte Asien vill jag åka till Italien. Si, grazie. Bella signorina. Milano-modeimperiet? Hitta mig en modell till ragazze? Perche no? Just ja, har jag nämnt att jag ska försöka fila på min italienska? Laddar ner allt från Eros Ramazotti till Andrea Bocelli.

P.S. Längtar tillbaka till Toscana och vingården. D.S.

Inga kommentarer: