fredag 5 december 2008

Djurmönstrat?

Lite sådant finner man i mitt rum. Och nu har, äntligen!, både jag och E framkallat våra bilder från våra engångskameror (från vår trip)! Jösses vilka roliga/härliga bilder.

Så nu har jag lite att pyssla med. Bilder skall upp och pryda mina väggar. Tkr bara det är så svårt det där med ramar och om de verkligen alltid är nödvändiga (inte i mitt rum kan jag dock lova)! Just det, jag har ett tema på svart, vitt och rött. Vita väggar, svarta möbler, röda detaljer (i princip sjklart!).

Och det bestämde jag ändå någorlunda nyligen, men jag har fått ett plötsligt sug på djurmönster. Lite fuskpäls och lite zebra + lite leopard etc. Sjfallet inget för vulgärt (risken är stor)men med rätt touch tror jag nog det kan blir ganska grymt. Det är med största sannolikhet Dolce&Gabbana boken jag köpte vid Camden som inspirerat dessa tankar.

Perhaps tar jag tag i det.

Love,
K

Inga kommentarer: